Správa, sdílení a prohlížení dokumentace
Správa dokumentů je nedílnou součástí CAD systému. Nástroje pro komunikaci, sdílení a prohlížení usnadní výměnu dat mezi uživateli a firmami. Správa dokumentů zajistí uložení historie s verzí dokumentu a sniží množství opakované práce. Řídí přístup k dokumentům pomocí pracovního postupu a změnového řízení.
SolidWorks PDM/PLM
SolidWorks PDM Standard
SolidWorks PDM Standard je produkt pro správu dokumentů založený na stejném databázovém...
SolidWorks PDM Professional
Řešení správy dokumentů SolidWorks PDM Professional zaznamenává kompletní historii,...
Prohlížení a správa souborů
Prohlížeč eDrawings
Software eDrawings je nástroj pro komunikaci, sdílení a prohlížení dokumentace. Usnadňuje...
Průzkumník SolidWorks
Pruzkumník SolidWorks slouží pro správu CAD souborů na počítači. Pomocí průzkumníka...